O związkach możliwych i niemożliwych. Część 2
TOMEK: Nie wiem, czy ideałem pieśni jest ścisła odpowiedniość między wszystkimi aspektami muzyki oraz tekstu, więcej – zastanawiam się, czy […]
TOMEK: Nie wiem, czy ideałem pieśni jest ścisła odpowiedniość między wszystkimi aspektami muzyki oraz tekstu, więcej – zastanawiam się, czy […]
EWA SCHREIBER: Myślę, że podstawowym celem tej dyskusji może okazać się uzasadnienie, że podjęliśmy właściwy temat. Mamy rozmawiać o „młodym pokoleniu polskich […]
JANEK: Witam szacownego zappologa, zappofana, led zappolina oraz Zappetkę (jak mawiał mój Tata na malutkie… grzaneczki). Zajmiemy się twórcą niepokornym […]
JANEK TOPOLSKI: Realizując drogą nam od początku wizję pisma polifonicznego i wewnętrznie dialektycznego (jak kto woli, w zależności od preferencji muzycznych czy […]
JAN TOPOLSKI: Za nami trzy spore przeglądy muzyki elektronicznej – Mik.Party odbywało się w różnych miastach we wrześniu (byliśmy w Warszawie, 16-17 […]
Krzysztof Kwiatkowski: Ponieważ redaktor naczelny zasugerował nam temat „późny Stockhausen”, wypadałoby się najpierw zastanowić, jaki sens (poza czystą chronologią) ma dzielenie […]
Komponowanie siebie Do szkoły muzycznej poszłam, kiedy miałam pięć lat, więc już jako mniej więcej trzynastolatka uczyłam się teorii muzyki. […]
…czyli o dwóch japońskich interpretacjach standardów Jan Topolski: Przed nami dwie płyty o tym samym tytule. Tym co je łączy, są standardy […]