Inny noise. Biały szum a czarny metal
„Ekstremalny metal często balansuje na krawędzi bezkształtnego noise‚u. […] Może wcale nie wydawać się być muzyką, a towarzyszące mu praktyki mogą jawić […]
„Ekstremalny metal często balansuje na krawędzi bezkształtnego noise‚u. […] Może wcale nie wydawać się być muzyką, a towarzyszące mu praktyki mogą jawić […]
Poniżej publikujemy jego oświadczenie. Wyrzucenie z pracy red. Moniki Pasiecznik było tym wydarzeniem, które ostatecznie zdecydowało, że 2 stycznia b.r. złożyłem […]
Nie ma tradycji muzyki mikrotonowej. Przez cały niemal XX wiek wszyscy tworzący mikrointerwałowo zaczynali za każdym razem od nowa. Również […]
Trzy lata temu na „Warszawskiej Jesieni” sędziwe Trio Waltera Verdehra prawykonało ostatni utwór Eugeniusza Knapika – Trio na skrzypce, klarnet i fortepian (2003), […]
Pisanie biogramów to sprawa co najmniej kłopotliwa, uważa Stanisław Krupowicz. Więc albo wspomina muczenie krów za oknem, albo mówi „Urodził […]
Na pierwszym planie łeb spiżowego konia, który lada chwila nas stratuje. Wędzidło w pysku zwierzęcia rozgałęzia się w poroże jelenia (chyba fotomontaż). […]
Jan Topolski: Każdego, kto oglądał choć jeden z dojrzałych filmów Stanleya Kubricka, musiała uderzyć niezwykle eksponowana rola, jaką pełni w nich muzyka. Choć […]
Elizie Donaueschinger Musiktage, Niemcy, 22-24 października 2006 „Choć raz nie pojechać w końcu do Donaueschingen” – pisał kiedyś w swym felietonie znany […]
Praktyczne i teoretyczne aspekty wykorzystania muzyki w filmie na podstawie analizy Lśnienia Stanleya Kubricka 1 O filmie Lśnienie zostało zrealizowane w 1980 roku przez spółkę producencką […]
Czy uważa się Pan za kompozytora muzyki konkretnej i czy Pana zdaniem coś takiego w ogóle jeszcze istnieje? Oczywiście, że uważam się […]