Nach Berlin i co dalej?
O tym, że formuła Maerzmusik powoli się wyczerpuje, że jeden z ostatnich prawdziwie autorskich festiwali muzyki współczesnej w Europie zaczyna zjadać własny […]
O tym, że formuła Maerzmusik powoli się wyczerpuje, że jeden z ostatnich prawdziwie autorskich festiwali muzyki współczesnej w Europie zaczyna zjadać własny […]
Każdy z polskich festiwali muzyki współczesnej posiada swoją specyfikę: Warszawska Jesień nieodmiennie od czasu powstania zderza ze sobą to, co najlepsze […]
Organizacja czasu na toruńskim festiwalu sprzyjała dobremu weekendowemu wypoczynkowi – nie było równolegle działających scen i nakładających się występów, nie było […]
Glissando #23 Kaseta magnetofonowa, red. Dariusz Brzostek The mobile cassette reorders was often used as a part of non-institutional practics in […]
Bardzo nam miło powiadomić, że właśnie udostępniliśmy kolejny, trzeci już numer magazynu w postaci pliku cyfrowego pdf do ściągnięcia w tym miejscu. […]
Zapraszamy na współorganizowane przez Laboratorium Myśli Muzycznej i magazyn „Glissando” debaty o krytyce i socjologii muzyki współczesnej, które odbędą się 5 i 6 kwietnia […]
Słuchajcie, dzieciaki: wasze polityczno-filozoficzne wywody obchodzą mnie mniej niż kałuża rzygowin jakiegoś czarnego, starego ćpuna. Lubię hałas. Lubię, potężny, wściekły […]
1 Wzrosła świadomość tego, że właściwie wszystko jest remiksem. Nikt już nie wie, czy i kiedy zostają naruszone prawa autorskie, ponieważ […]
Centralną kategorią dla muzyki Bartka Kalinki i Dawida Kowalskiego jest noise. Noise zazwyczaj definiuje się w kategoriach negacji lub przekroczenia. Teksty o noise […]
Jan Topolski: Dlaczego zdecydowałeś się studiować w Holandii? Około roku 2004 uświadomiłem sobie, że muszę zdecydować się na jakieś studia. Pracowałem […]