Wystarczy pojechać do Warszawy, aby uzmysłowić sobie, że Wrocław brzmi inaczej.
Wywiad z zespołem wrocławskiej Pracowni Audiosfery Izabela Smelczyńska: Badania nad soundscapem prowadzi Pan już od około dziesięciu lat. Jednak Pracownia Badań […]
Wywiad z zespołem wrocławskiej Pracowni Audiosfery Izabela Smelczyńska: Badania nad soundscapem prowadzi Pan już od około dziesięciu lat. Jednak Pracownia Badań […]
Trzy koncerty otwierające organizowane od 1979 roku Estonian Music Days w Tallinnie pozwoliły mi zaledwie rzucić uchem na twórczości współczesnych estońskich […]
Międzynarodowe Kursy Nowej Muzyki w Darmstadcie, 3-16 sierpnia 2014. O darmstadzkich Internationale Ferienkurse für Neue Musik zwykło się w Polsce pisać prawie […]
Krzysztof Marciniak: Od kiedy nurtują pana pytania, które rozwinął pan w książce Między rzeczywistością a kreacją? Krzysztof Knittel: Moje pierwsze studia (reżyserii […]
„Mała Warszawska Jesień” Podobno gdy w domu pojawiają się dzieci, wszystko się zmienia. „Mała Warszawska Jesień”, która po raz czwarty już […]
Pięć minut zgiełku na Placu Konstytucji w Warszawie. Pierwsza połowa grudnia 2010 roku, dzień powszedni, godzina 16, pogodnie, około czterech stopni […]
Krzysztof Marcinak: Zacznijmy może od twojej relacji z pejzażem dźwiękowym radia. W jaki sposób patrzysz na zjawisko radia, jak w ogóle zaczęła się […]
Krzysztof Marciniak: 21:57 Jakie są twoje wymarzone warunki dźwiękowe do komponowania? Dobromiła Jaskot: 22:00 Każdy marzy o wymarzonych warunkach, ale jednocześnie […]
Barry Truax w sali koncertowej Akademii Muzycznej we Wrocławiu, fot. Joanna Gul. Kto spośród nas, kto ma za sobą choćby naiwne […]
Zapraszamy do nadsyłania tekstów (do 40 tys. znaków) dotyczących zagadnień pejzażu dźwiękowego (soundscape) oraz ekologii akustycznej. Glissando #26 – Soundscape […]