Ankieta „praca w muzyce współczesnej”
Szanowni Państwo, W kontekście 28. numeru Glissanda pragniemy skompilować i opublikować swego rodzaju „listę płac” w świecie (szeroko rozumianej) muzyki współczesnej. Zdajemy […]
Szanowni Państwo, W kontekście 28. numeru Glissanda pragniemy skompilować i opublikować swego rodzaju „listę płac” w świecie (szeroko rozumianej) muzyki współczesnej. Zdajemy […]
Krzysztof Marciniak: Chciałbym zapytać cię na początek o „Musik mit Musik”, „muzykę z muzyki”, twoją ideę kompozytorską, jest ona ściśle powiązana z twoim […]
Pejzaż dźwiękowy świata się zmienia. Soundscape w istocie swojej jest odzwierciedleniem tego, co w naszym otoczeniu wre, brzęczy, skrzeczy, buzuje. Fala akustyczna […]
Wywiad z zespołem wrocławskiej Pracowni Audiosfery Izabela Smelczyńska: Badania nad soundscapem prowadzi Pan już od około dziesięciu lat. Jednak Pracownia Badań […]
Trzy koncerty otwierające organizowane od 1979 roku Estonian Music Days w Tallinnie pozwoliły mi zaledwie rzucić uchem na twórczości współczesnych estońskich […]
Międzynarodowe Kursy Nowej Muzyki w Darmstadcie, 3-16 sierpnia 2014. O darmstadzkich Internationale Ferienkurse für Neue Musik zwykło się w Polsce pisać prawie […]
Krzysztof Marciniak: Od kiedy nurtują pana pytania, które rozwinął pan w książce Między rzeczywistością a kreacją? Krzysztof Knittel: Moje pierwsze studia (reżyserii […]
„Mała Warszawska Jesień” Podobno gdy w domu pojawiają się dzieci, wszystko się zmienia. „Mała Warszawska Jesień”, która po raz czwarty już […]
Pięć minut zgiełku na Placu Konstytucji w Warszawie. Pierwsza połowa grudnia 2010 roku, dzień powszedni, godzina 16, pogodnie, około czterech stopni […]
Krzysztof Marcinak: Zacznijmy może od twojej relacji z pejzażem dźwiękowym radia. W jaki sposób patrzysz na zjawisko radia, jak w ogóle zaczęła się […]