Na lonży dźwięku
Na środku kameralnej sceny Teatru Polskiego w Bydgoszczy stoi białe, stalowe ramię ze zwisającą linką i karabinkiem. Wokół osiem głośników skierowanych do […]
Na środku kameralnej sceny Teatru Polskiego w Bydgoszczy stoi białe, stalowe ramię ze zwisającą linką i karabinkiem. Wokół osiem głośników skierowanych do […]
Jan Topolski: Zacznijmy od rytualnego już pytania, jak to wyszło z tą Szwecją. Aleksandra Słyż: W trakcie studiów licencjackich na Akademii […]
Dwa kwietniowe koncerty z udziałem orkiestry, dodatkowych solistów oraz mediów okazały się intrygującym preludium do utrzymanego w rytmie biennale Festiwalu Prawykonań (główna […]
Wioleta Żochowska: Zacznę od kwestii, która najbardziej mnie nurtuje od ostatniej Warszawskiej Jesieni. Czy spodziewałaś się tych wszystkich komentarzy i wiadomości […]
Jan Topolski: Zgłębiając różne pola twojej działalności, trudno mi znaleźć wspólną oś. Chciałbym zapytać, czy zaczynałeś od muzyki współczesnej, dawnej, […]
Formy żeńskie Jan Topolski: Kurz po premierach opadł, streamy osiadły w sieci. Może to dobry czas na podsumowanie polskich utworów, zaprezentowanych […]
Kroplówka streamingu Kiedy rozpoczął się przymusowy lockdown, a wraz z nim fala streamingów, chciałam natychmiast posłuchać w s z y s t k i e g o. […]
Koniec roku to dobry moment, aby podsumować ważne dla niego wydarzenia. Co działo się przez ostatnie 12 miesięcy i jakie doświadczenia […]
Marta Konieczna: Zdaje się, że lubisz wprowadzać swoich odbiorców w ciemność? Kuba Krzewiński: Bardzo chętnie. Black of Granule (2012) wiąże się […]
W połowie października Laboratorium CSW w Warszawie uzbrojono w syntezatory, kable, modulatory i generatory. Tematem 14. edycji Festiwalu Ad Libitum była elektronika jako […]