Ankieta „praca w muzyce współczesnej”
Szanowni Państwo, W kontekście 28. numeru Glissanda pragniemy skompilować i opublikować swego rodzaju „listę płac” w świecie (szeroko rozumianej) muzyki współczesnej. Zdajemy […]
Szanowni Państwo, W kontekście 28. numeru Glissanda pragniemy skompilować i opublikować swego rodzaju „listę płac” w świecie (szeroko rozumianej) muzyki współczesnej. Zdajemy […]
Na koniec roku 2015 i początek 2016 postanowiliśmy porozmawiać z naszymi autorami o tym, co czytali o muzyce i dźwięku w roku 2015. Oto trzeci odcinek […]
Na koniec roku 2015 i początek 2016 postanowiliśmy porozmawiać z naszymi autorami o tym, co czytali o muzyce i dźwięku w roku 2015. Oto drugi odcinek tego minicyklu.
Na koniec roku 2015 i początek 2016 postanowiliśmy porozmawiać z naszymi autorami o tym, co czytali o muzyce i dźwięku w roku 2015. Oto pierwszy odcinek tego minicyklu.
Jeżeli słucham z zainteresowaniem płyty, to zwykle po to aby dowiedzieć się w jaki sposób artyści dotarli do takiego rezultatu. Muzyczny produkt […]
Jeżeli słucham z zainteresowaniem płyty, to zwykle po to aby dowiedzieć się w jaki sposób artyści dotarli do takiego rezultatu. Muzyczny produkt […]
Prawdopodobnie w chwili, w której czytacie ten tekst, większość z Was ciągle jest w tej samej sytuacji, co ja kończąc go – wciąż czekamy […]
Sound is the invisible leyer of the world that shows its relationships, actions, and dynamics […] Sound is the thing […]
Koncertowa jesień w Łodzi upłynęła pod znakiem przestrzeni fabrycznych. Dziś już nie jest to synonimem awangardy, undergroundu czy pomysłowości. Puste hale […]
Krzysztof Marciniak: Chciałbym zapytać cię na początek o „Musik mit Musik”, „muzykę z muzyki”, twoją ideę kompozytorską, jest ona ściśle powiązana z twoim […]