Edyp z Tufnell Park
Ta opera powstała z młodzieńczego gniewu. A może i z przekory, bo Mark-Anthony Turnage wcale nie chciał jej napisać. Przez całe życie starał […]
Ta opera powstała z młodzieńczego gniewu. A może i z przekory, bo Mark-Anthony Turnage wcale nie chciał jej napisać. Przez całe życie starał […]
Kobiecy embodiment Festiwale takie jak berliński Heroines of Sound są przez wielu traktowane z przymrużeniem oka – jako adresowane rzekomo wyłącznie […]
Płynna tożsamość muzyki Wejściu na teren festiwalu towarzyszyło lekkie zdziwienie – spodziewaliśmy się czegoś większego. Jednak szybko okazało się, że […]
Zapraszamy do nowej odsłony naszej cyklicznej rubryki, w której prezentujemy najciekawsze znalezione przez nas w internecie teksty dotyczące muzyki współczesnej oraz sound […]
Praca z przestrzenią i jej obecną architekturą stanowi jedyny sposób, w który jestem w stanie wywołać u odbiorcy doświadczenie, jakie chciałabym tworzyć swoją muzyką[1]. Aby […]
Czyny i rezonanse Wielość definicji i interpretacji towarzyszy próbom zakreślenia zarówno gatunkowych, jak i historycznych ram sound artu. Dowodów mieliśmy sporo: czy to […]
Teksty uczestników SURVIVALowych warsztatów już na stronie, soundartowy #31 już w drukarni, a my zapraszamy serdecznie wszystkich piszących o sztuce i muzyce na drugą […]
Zapraszamy do nowej odsłony naszej cyklicznej rubryki, w której prezentujemy najciekawsze znalezione przez nas w internecie teksty dotyczące muzyki współczesnej oraz sound […]
Jak przeżyć SURVIVAL i opisać dotyk dźwięku. Warsztaty z krytyki sound artu (część I) W końcu musiał nastąpić ten moment – pierwsze […]
W zeszłym tygodniu nie byliśmy w stanie przygotować normalnego wydania naszej cyklicznej rubryki. Wydarzenia ostatnich dni sprawiły, że uznaliśmy, iż ważne […]