Pisanie prz_szłości(ą)
University of Sussex posiada stanowisko profesora przyszłej muzyki (Professor of Future Music), piastuje je Thor Magnusson. Przyznam, że dawno nie […]
University of Sussex posiada stanowisko profesora przyszłej muzyki (Professor of Future Music), piastuje je Thor Magnusson. Przyznam, że dawno nie […]
1. W tym tygodniu zaczynamy od słuchania miasta, które z pozycji antropologicznych charakteryzuje tekst Shannon Mattern pt. Urban Auscultation; or, Perceiving […]
1. W kwietniu podczas New Opera Workshop (NOW 2019) w Brisbane grupa uczestników i uczestniczek wydarzenia – kompozytorki, dyrygenci, instrumentaliści, librecistki, wykonawcy, […]
1. Kończymy weekendowy maraton wspominek po tegorocznym festiwalu Sacrum Profanum (po naszej relacji i recenzjach warsztatowych) od lektury trzech tekstów z różnych […]
Czyny i rezonanse Wielość definicji i interpretacji towarzyszy próbom zakreślenia zarówno gatunkowych, jak i historycznych ram sound artu. Dowodów mieliśmy sporo: czy to […]
Echa undergroundu Underground to złożony fenomen. W potocznym rozumieniu łączy się z kulturą alternatywną, niezależnością i łamaniem społecznych tabu. Okazuje się jednak, co […]
18 listopada Mój Audio Art rozpoczął się w Żarówka Cafe. Spośród postawionych w piwnicy kawiarni instalacji największe wrażenie zrobiła na mnie praca […]
Muzeum rytmu jest rozwinięciem projektu Natashy Ginwali The Museum of Rythm, zrealizowanego podczas Biennale Modern Monsters/Death and Life of Fiction […]
Na koniec roku 2015 i początek 2016 postanowiliśmy porozmawiać z naszymi autorami o tym, co czytali o muzyce i dźwięku w roku 2015. Oto drugi odcinek tego minicyklu.