Recenzja #2: Co to jest M.U.ZY.K.A.?
I. M.U.ZY.K.A. jest dla wszystkich! Słuszna skądinąd sugestia wydawcy mówi, że książka M.U.ZY.K.A została przewidziana dla czytelników powyżej dziesiątego roku […]
I. M.U.ZY.K.A. jest dla wszystkich! Słuszna skądinąd sugestia wydawcy mówi, że książka M.U.ZY.K.A została przewidziana dla czytelników powyżej dziesiątego roku […]
Praca z przestrzenią i jej obecną architekturą stanowi jedyny sposób, w który jestem w stanie wywołać u odbiorcy doświadczenie, jakie chciałabym tworzyć swoją muzyką[1]. Aby […]
Zaskoczenia, zderzenia i jeden zgrzyt O ile obraza uczuć, tłumy oburzonych pod teatrami i galeriami to codzienność świata sztuk wizualnych i scenicznych, to […]
Jako że twórczość kolektywu Wandelweiser nie jest dostatecznie znana w Polsce, to czy mógłbym cię prosić o rodzaj wprowadzenia? Przede wszystkim należałoby […]
Poszukiwanie wspólnego języka Wszystko zaczyna się w języku… Termin „muzyka konceptualna” przez długie lata nie funkcjonował w muzykologicznym dyskursie; niemal nikt się […]
Istnieje pewien ruchomy miesiąc, funkcjonujący poza kalendarzem gregoriańskim, który rozpoczyna się mniej więcej na styku lata i jesieni, trwa trochę ponad […]
13 października 1966 w nowojorskim Armory rozpoczął się cykl wydarzeń 9 Evenings: Theatre And Engineering. Mający na celu eksperymentalną współprace pomiędzy […]