Soniczny imperializm i tożsamości audialne – audiosfera „Andora”
Gilroy nawiązuje do współczesnych dyskursów postkolonialnych, pokazując Imperium jako siłę kolonialną, sukcesywnie rugującą zwyczaje rozmaitych społeczności zamieszkujących galaktykę.
Gilroy nawiązuje do współczesnych dyskursów postkolonialnych, pokazując Imperium jako siłę kolonialną, sukcesywnie rugującą zwyczaje rozmaitych społeczności zamieszkujących galaktykę.
Contemporary music magazine „Glissando” invites you to contribute to the upcoming #43 issue on Diversity. Curating. Contemporary music and sound […]
1. Jak dobrze, że niektóre nasze autorki (i redaktorki, by wspomnieć #28 o systemie i wykonawstwie) w ramach doktoranckich zobowiązań piszą także teksty […]
1. Przegląd tradycyjnie rozpoczynamy #występemgościnnym, w tym przypadku zahaczając również o nadchodzące wydanie audiopapers #B: Ekologia dźwiękowa. Nasz redaktor Krzysztof Marciniak (z […]
1. „Kiedy jestem bezpośrednio zaangażowany w nagrania jako producent lub muzyk, staram się stworzyć nową jakość, nową przestrzeń. Ta dźwiękowa i społeczna […]
1. Zaczynamy w ten weekend paradoksalnie od tekstu nietraktującego o muzyce czy dźwięku, lecz pozainstytucjonalnego obiegu sztuk wizualnych w Polsce – w czasach aktywnej […]
1. Pogrom społeczności LGBTQ+ w Białymstoku spowodował lawinę reakcji w przestrzeni kultury klubowej w Polsce. Nie tylko wyrazy solidarności stały się widoczne na […]