Prasówka: 07.10.18
1. Kończymy weekendowy maraton wspominek po tegorocznym festiwalu Sacrum Profanum (po naszej relacji i recenzjach warsztatowych) od lektury trzech tekstów z różnych […]
1. Kończymy weekendowy maraton wspominek po tegorocznym festiwalu Sacrum Profanum (po naszej relacji i recenzjach warsztatowych) od lektury trzech tekstów z różnych […]
Przedstawiamy trzecią odsłonę naszych warsztatów krytycznopisarskich, poprowadzonych tym razem przez Tomasza Gregorczyka i Jana Topolskiego, a poświęconych obszarowi pomiędzy jazzem, aranżacją, kompozycją […]
Bez autentyczności nie ma prawdy, bez prawdy nie ma otwartości, bez otwartości nie ma dialogu. Dlatego tak trudno czasem o dialog. […]
I recall an interaction when I was travelling to Montreal for the first time in the summer of 2017, when a fellow […]
Jak kino jest sztuką gestu, światła i perspektywy, tak słuchowisko radjowe stać się może sztuką dźwięków. Zenon Kosidowski, Artystyczne słuchowisko radjowe, […]
Monika Pasiecznik: Zaczynałeś jako kompozytor muzyki spod znaku New Complexity. Jak doszło u Ciebie do zwrotu performatywnego? Trond Reinholdtsen: Jako […]
Zanim napiszę: jesteśmy w Sokołowsku, muszę przypomnieć o tym, że tegoroczny piąty festiwal Sanatorium Dźwięku odbył się pomimo braku dofinansowania z Ministerstwa Kultury […]
Intymne, poufałe, bezpośrednie. Te trzy przymiotniki w pełni ujmują istotę tegorocznego festiwalu Instalakcje, którego mocne skupienie się na ciele i fizycznym doświadczeniu […]
Concrete to prowadzona przez Yasuhiro Morinagę wytwórnia zajmująca się głównie publikacją nagrań terenowych. W katalogu znajdują się nie tylko współczesne nagrania samego założyciela (z Chin […]
1. Każdy pretekst dobry, by wrócić do korzeni, a w tym wypadku do poruszanej już w „Glissandzie” #1 (2004) muzyki spektralnej. Kompozytor […]