Funkcje i praktyki
Patronem #28 „Glissanda” mógłby być Niklas Luhmann, twórca teorii systemów społecznych. Tym razem zajmujemy się bowiem funkcjonowaniem nowej muzyki oraz […]
Patronem #28 „Glissanda” mógłby być Niklas Luhmann, twórca teorii systemów społecznych. Tym razem zajmujemy się bowiem funkcjonowaniem nowej muzyki oraz […]
Patronem tego numeru „Glissanda” mógłby być Niklas Luhmann, twórca teorii systemów społecznych. Tym razem zajmujemy się bowiem funkcjonowaniem nowej muzyki oraz jej praktykami wykonawczymi. Na przestrzeni ostatnich stu lat wyodrębnił się i wypracował swą własną praktykę, stworzył swą własną scenę.
Magazyn o muzyce współczesnej „Glissando” zaprasza do nadsyłania abstraktów (do 2 tys. znaków) i po akceptacji – tekstów (do 40 tys. znaków) […]
1. Można by uznać – i byłoby to uzasadnione – że tylko Branden Joseph ma prawo pisać teksty po śmierci Tony’ego […]
CALL FOR PAPERS: Glissando #29 Konceptualizm Magazyn o muzyce współczesnej „Glissando” zaprasza do nadsyłania abstraktów (do 2 tys. znaków) a po akceptacji […]
Fakt, że jest to 45. edycja Poznańskiej Wiosny Muzycznej, a pierwsza odbyła się w 1961 roku, przypomina o przejściowych trudnościach, z jakimi się borykała (np. […]
Inés R. Artola Brzmienia [Tekst z katalogu do wystawy Eduardo Chillida Brzmienia, organizowanej przez Europejską Stolicę Kultury Wrocław 2016 w galerii Awangarda BWA […]
CTM #17: New Geographies. Festival for Adventurous Music and Art, Berlin 29 stycznia – 7 lutego 2016. Siedzę przy biurku […]
Vol. 1: 22.03 (wtorek), g. 20 – DZiK – Między kompozytorem a wykonawcą: Marcin Stańczyk / Barbara Kinga Majewska (Glissando #28) […]
Mistrz dźwięku i ciszy. Luigi Nono Krzysztof Kwiatkowski Wydawnictwo Krytyki Politycznej Rozdział 11 Dzienniki polskie. Nono i kraje realnego socjalizmu W 1952 […]