Trochę drag, trochę control freak. Rozmowa z Rafałem Ryterskim
AB: Ostatnio trafiłam na twój nocny live act w CSW… RR: Oooo! AB: Byłam zaskoczona, bo okazał się setem połączonym z performansem. Na […]
AB: Ostatnio trafiłam na twój nocny live act w CSW… RR: Oooo! AB: Byłam zaskoczona, bo okazał się setem połączonym z performansem. Na […]
Główny dworzec kolejowy we Wrocławiu, pieczołowicie odnowiony neogotycki budynek, krył i kryje w sobie wiele tajemnic. Kiedyś na parterze, w miejscu obecnego marketu, […]
Jan Topolski: Jak było w Grazu na Impulsie? Krzysztof Stefański: Jaki jest twój limit? Marta Śniady: Warsztaty podczas Impulsu miał prowadzić […]
Mateusz Ciupka: Jak pracujesz? Piszesz ręcznie, czy od razu komputer? Paweł Malinowski: Sporo zależy od tego, jaki to jest utwór. […]
Wioleta Żochowska: Jak było na ostatnim Unsoundzie? Teoniki Rożynek: Zostaliśmy zaproszeni na festiwal i choć jako słabeuszom przydzielono nam godzinę 13.00 […]
Jan Topolski: Słuchając twoich utworów chronologicznie, miałem wrażenie, że w pewnym momencie, w okolicach 2016 roku, nastąpił w twojej twórczości jakiś przełom. Pojawiły […]
Podejmując w sztafecie warszawskojesiennej pałeczkę od mojej poprzedniczki pozostaje mi opisać głównie drugą połowę festiwalu, choć miejscami będę wracał do pojedynczych […]
Przedstawiamy trzecią odsłonę naszych warsztatów krytycznopisarskich, poprowadzonych tym razem przez Tomasza Gregorczyka i Jana Topolskiego, a poświęconych obszarowi pomiędzy jazzem, aranżacją, kompozycją […]
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne warsztaty krytycznopisarskie, które odbywają się jako jedno z wydarzeń towarzyszących festiwalowi Sacrum Profanum w Krakowie (11-17 września 2018). […]
Jak napisać nowy utwór na tak specyficzne instrumentarium, jak to skonstruowane przez Harry'ego Partcha, z jego unikatowym brzmieniem, strojem i skalą? Wojciech Błażejczyk, Kuba Krzewiński i Szymon Stanisław Strzelec zmierzyli się z tym wyzwaniem w ramach programu Composer Collider, a każdy na swój sposób próbował obejść liczne progi i przeszkody.