Otwieranie czy wyważanie? Warszawska Jesień 2018 cz. II
Podejmując w sztafecie warszawskojesiennej pałeczkę od mojej poprzedniczki pozostaje mi opisać głównie drugą połowę festiwalu, choć miejscami będę wracał do pojedynczych […]
Podejmując w sztafecie warszawskojesiennej pałeczkę od mojej poprzedniczki pozostaje mi opisać głównie drugą połowę festiwalu, choć miejscami będę wracał do pojedynczych […]
Przedstawiamy trzecią odsłonę naszych warsztatów krytycznopisarskich, poprowadzonych tym razem przez Tomasza Gregorczyka i Jana Topolskiego, a poświęconych obszarowi pomiędzy jazzem, aranżacją, kompozycją […]
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne warsztaty krytycznopisarskie, które odbywają się jako jedno z wydarzeń towarzyszących festiwalowi Sacrum Profanum w Krakowie (11-17 września 2018). […]
Jak napisać nowy utwór na tak specyficzne instrumentarium, jak to skonstruowane przez Harry'ego Partcha, z jego unikatowym brzmieniem, strojem i skalą? Wojciech Błażejczyk, Kuba Krzewiński i Szymon Stanisław Strzelec zmierzyli się z tym wyzwaniem w ramach programu Composer Collider, a każdy na swój sposób próbował obejść liczne progi i przeszkody.
Festiwale i instytucje Jan Topolski: Rozmawiamy przy okazji Musica Electronica Nova 2017, więc nasuwa się pytanie – po co kompozytorowi […]
Jan Topolski: Biennale Ostravské Dny istnieje już od 2001 roku i na przełomie sierpnia i września odbyła się jego 9. edycja, którą […]
Poniższy tekst to swoisty kolaż, złożony z czterech indywidualnych wypowiedzi uczestników drugiej edycji warsztatów krytyki sound artu – znanych już z poprzedniej […]
Jak przeżyć SURVIVAL i opisać dotyk dźwięku. Warsztaty z krytyki sound artu (część I) W końcu musiał nastąpić ten moment – pierwsze […]
CEE. Central and Eastern Europe – taki skrót odnaleźć można na etykietach wielu produktów. Ale cóż to znaczy? Oczywiste jest, […]
CEE. Central and Eastern Europe – taki skrót odnaleźć można na etykietach wielu produktów. Ale cóż to znaczy? Oczywiste jest, […]