Chętnie zagram znów na Buchli. Rozmowa z Elżbietą Sikorą
Festiwale i instytucje Jan Topolski: Rozmawiamy przy okazji Musica Electronica Nova 2017, więc nasuwa się pytanie – po co kompozytorowi […]
Festiwale i instytucje Jan Topolski: Rozmawiamy przy okazji Musica Electronica Nova 2017, więc nasuwa się pytanie – po co kompozytorowi […]
Jan Topolski: Biennale Ostravské Dny istnieje już od 2001 roku i na przełomie sierpnia i września odbyła się jego 9. edycja, którą […]
Poniższy tekst to swoisty kolaż, złożony z czterech indywidualnych wypowiedzi uczestników drugiej edycji warsztatów krytyki sound artu – znanych już z poprzedniej […]
Jak przeżyć SURVIVAL i opisać dotyk dźwięku. Warsztaty z krytyki sound artu (część I) W końcu musiał nastąpić ten moment – pierwsze […]
CEE. Central and Eastern Europe – taki skrót odnaleźć można na etykietach wielu produktów. Ale cóż to znaczy? Oczywiste jest, […]
CEE. Central and Eastern Europe – taki skrót odnaleźć można na etykietach wielu produktów. Ale cóż to znaczy? Oczywiste jest, […]
Zainspirowany zeszłoroczną relacją Piotra Tkacza z Nowych Horyzontów, postanowiłem w tym roku uważniej posłuchać filmów pokazywanych na festiwalu IFFR w Rotterdamie. To jedna […]
Trzeba mieć czelność, by zastosować taki właśnie skrót na plakatach i broszurach. Litery obiecują zawierać w sobie cały świat, jak adresy z początkiem […]
Park zdrojowy nocą: wśród drzew unoszą się białe balony-głośniki, za krzakami szumią i migają telewizory, na polanie szaleje elektryczny basista. Podnoszone […]
Czy miasto służy festiwalowi czy odwrotnie? O próbie zgrania samorządy i awangardy rozmawiają kuratorzy i urzędnicy