„P” jak PIERDOLENIE
Solarize, fot. Krzysztof Bieliński (facebook.com/operanarodowa) Hipsterzy są już ponoć démodé Monika Pasiecznik Camp również jest passé Krzysztof Garbaczewski Różnica temperatur […]
Solarize, fot. Krzysztof Bieliński (facebook.com/operanarodowa) Hipsterzy są już ponoć démodé Monika Pasiecznik Camp również jest passé Krzysztof Garbaczewski Różnica temperatur […]
Debata, organizowana przez Teatr Wielki–Operę Narodową i magazyn „Glissando”, odbyła się 23 kwietnia 2014 roku. Udział wzięli, od lewej: Ewa Szczecińska […]
Magazyn Glissando zaprasza do nadsyłania tekstów (do 40 tys. znaków) dotyczących muzycznych manifestów oraz roli dźwięku w wizjach zawartych w szeroko rozumianych […]
Rola słuchacza, uważnego i czujnego, na kolejnych edycjach Musiki Poloniki Novej nie należy do łatwych. Trzeba wyrobić w sobie umiejętność czytania między […]
Birtwistle i London Sinfonietta, fot. Lelli e Masotti Harrison Birtwistle, kompozytor kończący w tym roku 80 lat, jeden z najbardziej znanych brytyjskich przedstawicieli „modernistycznego […]
Enno Poppe i ensemble mosaik, fot. Bogusław Beszłej Niezwykle cieszy, że Poznańska Wiosna Muzyczna i wrocławska Musica Polonica Nova – dwa zasłużone, […]
O tym, że formuła Maerzmusik powoli się wyczerpuje, że jeden z ostatnich prawdziwie autorskich festiwali muzyki współczesnej w Europie zaczyna zjadać własny […]
Każdy z polskich festiwali muzyki współczesnej posiada swoją specyfikę: Warszawska Jesień nieodmiennie od czasu powstania zderza ze sobą to, co najlepsze […]
Organizacja czasu na toruńskim festiwalu sprzyjała dobremu weekendowemu wypoczynkowi – nie było równolegle działających scen i nakładających się występów, nie było […]
Glissando #23 Kaseta magnetofonowa, red. Dariusz Brzostek The mobile cassette reorders was often used as a part of non-institutional practics in […]