Kolejny numer „Glissanda” w pdf!
Bardzo nam miło powiadomić, że właśnie udostępniliśmy kolejny, trzeci już numer magazynu w postaci pliku cyfrowego pdf do ściągnięcia w tym miejscu. […]
Bardzo nam miło powiadomić, że właśnie udostępniliśmy kolejny, trzeci już numer magazynu w postaci pliku cyfrowego pdf do ściągnięcia w tym miejscu. […]
Zapraszamy na współorganizowane przez Laboratorium Myśli Muzycznej i magazyn „Glissando” debaty o krytyce i socjologii muzyki współczesnej, które odbędą się 5 i 6 kwietnia […]
Słuchajcie, dzieciaki: wasze polityczno-filozoficzne wywody obchodzą mnie mniej niż kałuża rzygowin jakiegoś czarnego, starego ćpuna. Lubię hałas. Lubię, potężny, wściekły […]
1 Wzrosła świadomość tego, że właściwie wszystko jest remiksem. Nikt już nie wie, czy i kiedy zostają naruszone prawa autorskie, ponieważ […]
Centralną kategorią dla muzyki Bartka Kalinki i Dawida Kowalskiego jest noise. Noise zazwyczaj definiuje się w kategoriach negacji lub przekroczenia. Teksty o noise […]
Jan Topolski: Dlaczego zdecydowałeś się studiować w Holandii? Około roku 2004 uświadomiłem sobie, że muszę zdecydować się na jakieś studia. Pracowałem […]
Jan Topolski: Dlaczego uprawiasz głównie muzykę elektroakustyczną? Na samym początku zadałem sobie pytanie, czy w ogóle ma sens komponowanie nowej muzyki na […]
Redakcja „Glissanda” zaproponowała mi, żebym napisał o Brynie Jonesie, występującym jako Muslimgauze. Tematem numeru jest ‚performatywność’, słowo dotąd niezbyt mi znane. […]
Instytucje kulturalne wraz z przynależnymi im budynkami z jednej strony umożliwiają technicznie prezentację nowych i starych dzieł, z drugiej strony – wymuszają na współczesnym […]
Styczeń-luty 2004 Często zdarzają mi się konflikty z organizatorami i technikami w związku ze wszystkimi „komplikacjami”, jakie wywołuje moje ciągłe odmawianie gry na […]