I think about the repertoire and music history as a kind of shared, common subconsciousness. Interview with Simon Steen-Andersen
I wanted to ask about your newest project – Don Giovanni’s Inferno. This is the third and perhaps the most […]
I wanted to ask about your newest project – Don Giovanni’s Inferno. This is the third and perhaps the most […]
Iga Batog: Chciałam zapytać o twój najnowszy projekt — Don Giovanni’s Inferno. Jest to trzecia i być może najbardziej ambitna z twoich kompozycji […]
Mówiąc inaczej, za niniejszym numerem stoi idea przepisania historii muzycznych poszukiwań i eksperymentów ostatnich 75 lat z perspektywy muzyki pop i prowadzonych z nią dialogów. Skoro „Glissando” weszło już na grunt sound studies, to dlaczego nie wejść z własną perspektywą również na teren popular music studies?
Wystawa w pociągu jest ekologiczna! Wystawa w pociągu jest mobilna!
Kathryn Williams is a flautist and educator based in Manchester. A core member of The House of Bedlam, she has also performed […]
Jedyny miesiąc, kiedy przesiąknięty kultem produktywności niezależnie od pory roku mieszkaniec kraju nad Wisłą potrafi złapać oddech i na chwilę połączyć […]
Alea iacta est Stanisława Dróżdża w interpretacji Jacka Sienkiewicza. Analogia – dlaczego nie? Wrażenia z koncertu 14 czerwca 2024 roku w MS w Łodzi.
Kiedy przymierzałam się do napisania tego tekstu, miałam taki sen: siedzę na ławce w parku i nagle przysiada się do mnie Dua Lipa. Witam się z nią jakby nigdy nic i mówię, że będę pisać do kolejnego numeru „Glissanda”. Z przejęciem opowiadam, jaki mam pomysł i pytam, co o tym myśli, a ona na to: „Pieprzenie, powiedz Michnikowi, że avant-pop nie istnieje”. I później dodaje coś w stylu: „Chodzi po prostu o dobrą zabawę”.
Ewa Doroszenko i Jacek Doroszenko to duet artystów tworzących na styku różnych dziedzin sztuki. W swoich intermedialnych pracach w subtelny i przejmujący sposób dotykają […]
I Pierwszego dnia (piątek, 24.05) w podziemiach instytucji wernisaż wystawy Jenny Gräf Sheppard Uwalnianie głośników. Przestrzeń dolnej galerii TRAFO wypełniły ceramiczne […]