Implantowana. Klaudia Wereniewicz w rozmowie z Krzysztofem Marciniakiem
Krzysztof Marciniak: OK, działa, podłączyłem te wszystkie mikrofony… Klaudia Wereniewicz: Przynajmniej role się zamieniły, bo zwykle to ja podpinam wykładowcom […]
Krzysztof Marciniak: OK, działa, podłączyłem te wszystkie mikrofony… Klaudia Wereniewicz: Przynajmniej role się zamieniły, bo zwykle to ja podpinam wykładowcom […]
„W ten sposób rozpływasz się w powietrzu” – już od pierwszych sekund Climate of Hunter wyprowadza słuchacza na pustkowie. Otwiera niemal […]
Głównym celem spacerów dźwiękowych jest wsłuchanie się w środowisko, wystawienie uszu na każdy otaczający nas dźwięk, bez względu na to, gdzie […]
Kapitał rośnie Konkretnie Radio Kapitał, a rośnie jego oferta programowa. Dzięki nadawanym tam audycjom można udać się do miejsc, które i przed […]
Blisko kwartał jednoczącej potrzeby wyjścia – z domu, z impasu, z ludźmi i z odsłoniętą twarzą. Dawno tak jednomyślnie nie pragnęliśmy tego samego. Dlatego […]
1. Pomiędzy kartami historii muzyki ukrywają się światy i postaci, których nie będzie nam dane nigdy poznać. Na kształt jednego stylu […]
Magazyn o muzyce współczesnej „Glissando” zaprasza do współtworzenia numeru dotyczącego zjawiska partycypacji we współczesnych kontekstach dźwiękowych.
Oglądając film z głosem żłobianki, przedstawiający ptaka obcego światu w przedstawionym w filmie, część widzów nie zauważa różnicy. Niektórzy, zależnie od tego, skąd pochodzą i gdzie się wychowali, przeżyją prawdziwy horror dysonansu poznawczego. Doświadczenia odbiorcy oraz mechanizm percypowania stanowią podstawowy materiał, na którym pracują projektanci dźwięków.
1. Jeśli jeszcze nie czytaliście felietonu Leszka Możdżera w „Jazz Forum”, to nie czujcie się zobligowani. Teraz może lepiej skupić się […]
Wstęp Muzyka elektroakustyczna i jej rozmaite sceny, podsceny i autonomiczne, fragmentaryczne praktyki są doskonałym przykładem struktury kłączowatej. Jak zauważył ostatnio Tautvydas Barkevičkus, […]