W jak Wspólnota
Jeśli miałbym wskazać, czego przede wszystkim nauczył nas feminizm w ciągu ostatnich 15 lat, to tego, że w relacjach istnieją granice, które […]
Jeśli miałbym wskazać, czego przede wszystkim nauczył nas feminizm w ciągu ostatnich 15 lat, to tego, że w relacjach istnieją granice, które […]
Są trzy problemy z tekstem, na który tu odpowiadam. Po pierwsze Autor uzurpuje sobie prawo, żeby porównywać swój los wprost do ofiar wojny i ludobójstwa (tych sprzed 80 lat, nie aktualnych). Po drugie obwinia krytykę muzyczną o to, że odkąd ją uprawia, balansuje na granicy śmierci. Po trzecie, i to jest właśnie o jeden nawias za daleko, miał czelność moją współautorkę Monikę Żyłę pouczać na temat swojej koncepcji postapokaliptycznej kultury g..łtu – czy może cudzej koncepcji, pod którą raczył się podpisać.
1. W ramach #występówgościnnych prezentujemy płytowy przegląd autorstwa naszego redaktora Piotra Tkacza-Bielewicza, nie tak daleko od naszego ostatniego #41: X-tradycja. […]
Gdy mówimy o uczestnictwie, często używamy zwrotów takich jak „oddać głos” czy „wysłuchać”. Język partycypacji sam w sobie jest muzyczny, natomiast muzyka […]
Zanim napiszę: jesteśmy w Sokołowsku, muszę przypomnieć o tym, że tegoroczny piąty festiwal Sanatorium Dźwięku odbył się pomimo braku dofinansowania z Ministerstwa Kultury […]
04 lutego 2017 po raz pierwszy w Berlinie odbyło się spotkanie poświęcone numerowi „Glissanda”. W kultowym Errant Sound spotkaliśmy się wokół numeru […]
On the 4th of February 2017, for the first time we’ve organised a „Glissando” launch event in Berlin. At the […]
Ewa Szczecińska: Matthias Osterwold określał MaerzMusik jako „Festival für aktuelle Musik” (festiwal muzyki aktualnej), ty zmieniłeś podtytuł na „Festival für […]