Prasówka 8.08.2023
1. Przegląd prasy rozpoczynamy od #występówgościnnych, w ramach których nasz redaktor Piotr Tkacz-Bielewicz na łamach „Ruchu Muzycznego” relacjonuje, wnikliwie przyglądając się […]
1. Przegląd prasy rozpoczynamy od #występówgościnnych, w ramach których nasz redaktor Piotr Tkacz-Bielewicz na łamach „Ruchu Muzycznego” relacjonuje, wnikliwie przyglądając się […]
1. Zaczynamy od #występówgościnnych, tym bardziej że notujemy tu w debiut red. Natalii Glinki-Hebel w „Ruchu Muzycznym”, która relacjonuje tamże Dni Muzyki […]
1. W ramach #występówgościnnych prezentujemy płytowy przegląd autorstwa naszego redaktora Piotra Tkacza-Bielewicza, nie tak daleko od naszego ostatniego #41: X-tradycja. […]
W pierwszej mówionej odsłonie cyklu Natalia Górecka i Piotr Tkacz-Bielewicz przeglądając prasę („Ruch Muzyczny”, „Czas Kultury”, „Replikę”, „Kronosa”, „Odrę”) zahaczają m.in. […]
1. Zaczynamy od występów gościnnych. Wioleta Żochowska relacjonuje dla „Ruchu Muzycznego” festiwal Heroines of Sound, który odbył się na początku […]
Postpunkowa energia The Kurws, zapomniane projekty Xenakisa, Ephemera budząca ze snu, emancypacja przez dezorientację, Pulitzer dla Nawaho i mapa ukraińskiego oporu dźwiękowego – zapraszamy do cyklicznej odsłony glissandowej prasówki
1. Najnowszą odsłonę naszego przeglądu prasy (po nieco dłuższej niż zwykle przerwie) rozpoczynamy od #występówgościnnych. W kolejnej części cyklu MUZYKA 2.1 […]
1. Rozpoczynając przegląd prasy, uwadze polecamy lekturę wywiadu, który udzielił ukraiński artysta John Object (Timur Dzhafarov). Twórca dosadnie opowiada o tym, […]
Po opublikowaniu trzeciego, ostatniego tekstu z cyklu #wklasyceteż: Sotto voce w dniu 05.01.2022 otrzymaliśmy prośbę o sprostowanie od Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego […]
– Gdy wchodziłam do sali prób i widziałam na wykładzinie plamy jego spermy, robiło mi się niedobrze – wspomina Alicja. – […]