Diversity Curating
Diversity and curating At first glance, the two overarching themes of this #43 issue of Glissando seem too broad to […]
Diversity and curating At first glance, the two overarching themes of this #43 issue of Glissando seem too broad to […]
Since 2015, research and theory have been increasingly present at Berlin's MaerzMusik festival. Until last year, this was achieved through the daily discursive format known as Thinking Together. This year, the festival introduced a new format — the Library of MaerzMusik — an open space for exchange, encounters, and personal study.
Jeszcze pięć lat temu napisałybyśmy w tym miejscu manifest. Z zacięciem argumentowałybyśmy, że tworzona przez nas i nasze_ych rówieśniczki i rówieśników krytyka muzyczna musi […]
Contemporary music magazine „Glissando” invites you to contribute to the upcoming #43 issue on Diversity. Curating. Contemporary music and sound […]
1. Skoro zebraliśmy się tutaj w tak małej grupie, postaram się dostosować moją dzisiejszą opowieść o filharmonii do Waszych potrzeb. Czym jesteście […]
Festivals are one of my favorite forms of musical reception. I like listening to music performed live. I like listening to the […]
Festiwal to dla mnie moment, kiedy nasze doświadczenie muzyki zaczyna się gwałtownie rozszerzać. Zaczyna mieścić w sobie znacznie więcej. Staje się jednocześnie związane z doznawaniem nowej przestrzeni i miejsca, w którym się znalazłyśmy. Jego odrębnej kultury i tożsamości. Jego zwyczajów i rytuałów.
Parcie na sito, czyli zabawa w radio Kiedy byliśmy mali, bardzo lubiliśmy bawić się w radio. Braliśmy rurę od odkurzacza i przez nią […]
W zeszłym roku w czasie Warszawskiej Jesieni zamieniliśmy naszą kuchnię w studio internetowego eksperymentu radiowego. W tym roku chcemy zaprosić Was do stworzenia wspólnie takiej niezależnej platformy wymiany myśli.
Ewa Szczecińska: Matthias Osterwold określał MaerzMusik jako „Festival für aktuelle Musik” (festiwal muzyki aktualnej), ty zmieniłeś podtytuł na „Festival für […]