Centrum i urządzenia peryferyjne. Relacja z Huddersfield Contemporary Music Festival 2020
Piotr Tkacz: Jak pewnie większość osób w tym kraju o hcmf// pierwszy raz usłyszałem w 2015 roku, kiedy to miał miejsce „polski najazd […]
Piotr Tkacz: Jak pewnie większość osób w tym kraju o hcmf// pierwszy raz usłyszałem w 2015 roku, kiedy to miał miejsce „polski najazd […]
Zapraszamy na nową stronę poświęconą pierwszemu internetowemu numerowi „Glissanda” w formule audio paper #A Indonezja! Ponad 17 tysięcy wysp, ćwierć miliarda […]
Kapitał rośnie Konkretnie Radio Kapitał, a rośnie jego oferta programowa. Dzięki nadawanym tam audycjom można udać się do miejsc, które i przed […]
Kroplówka streamingu Kiedy rozpoczął się przymusowy lockdown, a wraz z nim fala streamingów, chciałam natychmiast posłuchać w s z y s t k i e g o. […]
Mam w zwyczaju sprawdzać na bieżąco wydawnictwa Soundway Records, więc gdy tylko wypuścili składankę Doing It in Lagos, ochoczo zabrałem się […]
This is a revised English version of the interview conducted at the CTM.13 Festival. Piotr Tkacz: Listening to your music, but […]
Tak samo jak nagrania i występy zespołu wokalnego graindelavoix to nigdy „po prostu” wykonania muzyki dawnej, tak książka przygotowana przez założyciela […]
Concrete to prowadzona przez Yasuhiro Morinagę wytwórnia zajmująca się głównie publikacją nagrań terenowych. W katalogu znajdują się nie tylko współczesne nagrania samego założyciela (z Chin […]
Na to nowe otwarcie czekałem z zaciekawieniem. Pawilon, znany wcześniej oficjalnie z dopiskiem „Nowa Gazownia”, to problematyczne miejsce, które powstało jako tymczasowy […]
Płynna tożsamość muzyki Wejściu na teren festiwalu towarzyszyło lekkie zdziwienie – spodziewaliśmy się czegoś większego. Jednak szybko okazało się, że […]