Prasówka 27.05.2023
Przeglądając „Teatr”, „Ruch Muzyczny”, „Odrę”, „Czas Kultury” i „Dialog” (trzymajcie się tam!) o muzyce, teatrze, filmie, ich przenikaniu, sztucznej inteligencji i Wagnerze na […]
Przeglądając „Teatr”, „Ruch Muzyczny”, „Odrę”, „Czas Kultury” i „Dialog” (trzymajcie się tam!) o muzyce, teatrze, filmie, ich przenikaniu, sztucznej inteligencji i Wagnerze na […]
1. Zaczynamy od #występówgościnnych, tym bardziej że notujemy tu w debiut red. Natalii Glinki-Hebel w „Ruchu Muzycznym”, która relacjonuje tamże Dni Muzyki […]
Piąta odsłona mówionej prasówki magazynu „Glissando”. Tym razem oprócz prasy muzycznej przeglądamy także miesięczniki… społeczno-polityczne oraz audiofilsko-melomańskie. Co łączy ustawienie […]
W programie brak dokładnej lokalizacji ani pinezki, tylko mgliste instrukcje i parę zdjęć. Najpierw musimy wjechać wagonikiem kolei zębatej na wzgórze […]
Zawsze z lekka mnie wnerwiały recenzje w rodzaju: na co dzień nie słucham jazzu, ale ta nowa płyta Tomasza Stańki jest wspaniała.
Zapraszamy na subiektywny cykliczny przegląd prasy (wirtualnej i nie tylko).
W rzeczywistości zestawione poniżej wystawy można było na raz obejrzeć tylko przez parę dni, a ja sam nie przeszedłem tej trasy za jednym zamachem. Jest to więc spacer hipotetyczny, który jednak mógłby się wydarzyć.
Prezentujemy dzisiaj pierwszy blok materiałów w ramach naszego hybrydowego numeru irańskiego.
Zapraszamy na naszą nową, wielojęzyczną podstronę poświęconą współczesnej, elektronicznej i improwizowanej z Ukrainy
Przeglądając „Ruch Muzyczny”, „Kulturę Współczesną”, „Teatr”, „Odrę” i „Przekrój” o performatyce, postpandemii, parytetach, pieniądzach i śpiewaniu rozmawiają Natalia Górecka i Piotr Tkacz-Bielewicz.