Kompozytor w pejzażu dźwiękowym #3 / Arturas Bumšteinas – wywiad
Krzysztof Marcinak: Zacznijmy może od twojej relacji z pejzażem dźwiękowym radia. W jaki sposób patrzysz na zjawisko radia, jak w ogóle zaczęła się […]
Krzysztof Marcinak: Zacznijmy może od twojej relacji z pejzażem dźwiękowym radia. W jaki sposób patrzysz na zjawisko radia, jak w ogóle zaczęła się […]
Krzysztof Marciniak: 21:57 Jakie są twoje wymarzone warunki dźwiękowe do komponowania? Dobromiła Jaskot: 22:00 Każdy marzy o wymarzonych warunkach, ale jednocześnie […]
19.09, Soho Factory Rzadko zdarza się sposobność usłyszeć taki instrument jak dudy na sali koncertowej i do tego w repertuarze utworów napisanych […]
20.09, Teatr Imka Nocny koncert w Teatrze Imka składał się z dwóch niesymetrycznych części. Pierwszą połowę wieczoru wypełniła muzyka na dwa klarnety […]
20.09, Uniwersytet Muzyczny Orquesta Experimental de Instrumentos Nativos to przedsięwzięcie szczególnego rodzaju, pod pewnymi względami porównywalne z wenezuelskim „El Sistema”, ale […]
1. Jeśli nie słyszysz muzyków, z którymi improwizujesz, oznacza to, że grasz zbyt głośno. 2. Jeśli dźwięki, które grasz, nie korespondują […]
Opis rzeczywistości złożonej z układów danych dyskretnych lub ciągłych jaki oferuje współczesna teoria informacji nie jest w zasadzie niczym innym jak kolejną […]
Opis rzeczywistości złożonej z układów danych dyskretnych lub ciągłych jaki oferuje współczesna teoria informacji nie jest w zasadzie niczym innym jak kolejną […]
Barry Truax w sali koncertowej Akademii Muzycznej we Wrocławiu, fot. Joanna Gul. Kto spośród nas, kto ma za sobą choćby naiwne […]
Zapraszamy do nadsyłania tekstów (do 40 tys. znaków) dotyczących zagadnień pejzażu dźwiękowego (soundscape) oraz ekologii akustycznej. Glissando #26 – Soundscape […]