Becoming MINU 2023
The room is covered in grass, including the walls and ceiling. The sound is louder now, and you walk towards it. It’s a soft and tender sound of someone slurping soup. But in a cute way.
The room is covered in grass, including the walls and ceiling. The sound is louder now, and you walk towards it. It’s a soft and tender sound of someone slurping soup. But in a cute way.
AB: Ostatnio trafiłam na twój nocny live act w CSW… RR: Oooo! AB: Byłam zaskoczona, bo okazał się setem połączonym z performansem. Na […]
Monika Pasiecznik: Zaczynałeś jako kompozytor muzyki spod znaku New Complexity. Jak doszło u Ciebie do zwrotu performatywnego? Trond Reinholdtsen: Jako […]
Queer, retro, futuro, kasety i sound art: zapraszamy do naszej codwutygodniowej prasówki po najciekawsze teksty o nowej muzyce i dźwięku z mediów polskich i zagranicznych
Zaskoczenia, zderzenia i jeden zgrzyt O ile obraza uczuć, tłumy oburzonych pod teatrami i galeriami to codzienność świata sztuk wizualnych i scenicznych, to […]
Patronem #28 „Glissanda” mógłby być Niklas Luhmann, twórca teorii systemów społecznych. Tym razem zajmujemy się bowiem funkcjonowaniem nowej muzyki oraz […]
Patronem tego numeru „Glissanda” mógłby być Niklas Luhmann, twórca teorii systemów społecznych. Tym razem zajmujemy się bowiem funkcjonowaniem nowej muzyki oraz jej praktykami wykonawczymi. Na przestrzeni ostatnich stu lat wyodrębnił się i wypracował swą własną praktykę, stworzył swą własną scenę.