Pierrot maluje babcię. KODY 2022
Na tle białej ściany znajdują się dwa czarne kwadraty jak z obrazu Malewicza. A jednak – dwa. Samotny w swej ostateczności kwadrat zyskał […]
Na tle białej ściany znajdują się dwa czarne kwadraty jak z obrazu Malewicza. A jednak – dwa. Samotny w swej ostateczności kwadrat zyskał […]
It’s official – 30. Jubileuszowy Międzynarodowy Festiwal Warszawskich Spacerów Dźwiękowych Slow Soundwalking Warsaw Pan-the-Mic Edition okazał się sukcesem. Tak dobrze słuchało […]
The words “Warsaw Autumn is a brand” accidentally fall into my ear when I pass a chatting group during a break between the concerts. […]
AB: Ostatnio trafiłam na twój nocny live act w CSW… RR: Oooo! AB: Byłam zaskoczona, bo okazał się setem połączonym z performansem. Na […]
Wioleta Żochowska: Jak było na ostatnim Unsoundzie? Teoniki Rożynek: Zostaliśmy zaproszeni na festiwal i choć jako słabeuszom przydzielono nam godzinę 13.00 […]
Wywiad z dyrektorem artystycznym festiwalu, Szymonem Bywalcem, i jego asystentem Pawłem Hendrichem o programie idealnym oraz jego zagrożeniach
Patronem #28 „Glissanda” mógłby być Niklas Luhmann, twórca teorii systemów społecznych. Tym razem zajmujemy się bowiem funkcjonowaniem nowej muzyki oraz […]
Patronem tego numeru „Glissanda” mógłby być Niklas Luhmann, twórca teorii systemów społecznych. Tym razem zajmujemy się bowiem funkcjonowaniem nowej muzyki oraz jej praktykami wykonawczymi. Na przestrzeni ostatnich stu lat wyodrębnił się i wypracował swą własną praktykę, stworzył swą własną scenę.