Współczesne nurty sound studies – wprowadzenie. Prezentacja z Audioriver Lab 2018
„Glissando” zostało w tym roku zaproszone do współpracy przy Audioriver Lab – corocznej konferencji, która tym razem przybrała formę dnia warsztatów, […]
„Glissando” zostało w tym roku zaproszone do współpracy przy Audioriver Lab – corocznej konferencji, która tym razem przybrała formę dnia warsztatów, […]
Rok 1955. Podczas pierwszej wystawy grupy Gutai w Ohara Kaikan Hall w Tokio prawdopodobnie po raz pierwszy w przestrzeni galeryjnej zostaje […]
Magazyn o muzyce współczesnej „Glissando” zaprasza do nadsyłania abstraktów (do 2 tys. znaków) i po akceptacji – tekstów (do 40 tys. znaków) dotyczących historii radia oraz sztuki radia.
Jan Topolski: Biennale Ostravské Dny istnieje już od 2001 roku i na przełomie sierpnia i września odbyła się jego 9. edycja, którą […]
Wystawy towarzyszące festiwalowi CTM mają opinię nierównych. Festiwal narodził się jako młodszy krewny szacownego Trans Mediale i niekiedy można się spotkać […]
Chłopięcy eskapizm Tegoroczne Dni Muzyki Nowej zaskoczyły na starcie zmianami formuły oraz aranżacji przestrzeni sali suwnicowej w gdańskim Centrum Kultury Żak. […]
Media obiegła w miniony czwartek wiadomość, iż Sąd Najwyższy wydał w środę (11.01.2017) precedensowy wyrok, uznając, że muzycy, będący członkami orkiestry powinni […]
13 października 1966 w nowojorskim Armory rozpoczął się cykl wydarzeń 9 Evenings: Theatre And Engineering. Mający na celu eksperymentalną współprace pomiędzy […]
I Lata 50. i 60. to okres powstania całego szeregu nowych form teatralno-muzycznych, które wiązały się poszerzeniem pojęcia muzyki przez Johna […]
Czy miasto służy festiwalowi czy odwrotnie? O próbie zgrania samorządy i awangardy rozmawiają kuratorzy i urzędnicy