There is no such thing as talent. Interview with Bogdan Raczynski
Bogdan Raczynski is one of those peculiar musicians that I like to put in the category of “Little Masters” (with a nod […]
Bogdan Raczynski is one of those peculiar musicians that I like to put in the category of “Little Masters” (with a nod […]
Trudno o bardziej wpływową dyskusję w coraz mniej wpływowych kręgach krytyki muzyki popularnej, niż tę o poptymizmie.
Since 2015, research and theory have been increasingly present at Berlin's MaerzMusik festival. Until last year, this was achieved through the daily discursive format known as Thinking Together. This year, the festival introduced a new format — the Library of MaerzMusik — an open space for exchange, encounters, and personal study.
Przeglądając „Teatr”, „Ruch Muzyczny”, „Odrę”, „Czas Kultury” i „Dialog” (trzymajcie się tam!) o muzyce, teatrze, filmie, ich przenikaniu, sztucznej inteligencji i Wagnerze na […]
1. Zaczynamy od #występówgościnnych, tym bardziej że notujemy tu w debiut red. Natalii Glinki-Hebel w „Ruchu Muzycznym”, która relacjonuje tamże Dni Muzyki […]
Piąta odsłona mówionej prasówki magazynu „Glissando”. Tym razem oprócz prasy muzycznej przeglądamy także miesięczniki… społeczno-polityczne oraz audiofilsko-melomańskie. Co łączy ustawienie […]
W programie brak dokładnej lokalizacji ani pinezki, tylko mgliste instrukcje i parę zdjęć. Najpierw musimy wjechać wagonikiem kolei zębatej na wzgórze […]
Zawsze z lekka mnie wnerwiały recenzje w rodzaju: na co dzień nie słucham jazzu, ale ta nowa płyta Tomasza Stańki jest wspaniała.
Zapraszamy na subiektywny cykliczny przegląd prasy (wirtualnej i nie tylko).
W rzeczywistości zestawione poniżej wystawy można było na raz obejrzeć tylko przez parę dni, a ja sam nie przeszedłem tej trasy za jednym zamachem. Jest to więc spacer hipotetyczny, który jednak mógłby się wydarzyć.