Po prostu grać. Wywiad z Pauliną Owczarek
Maciek Goliński: Wydaje mi się, że na krakowskiej scenie improwizowanej więcej się dzieje od czasu Open Sessions. Czy to adekwatna […]
Maciek Goliński: Wydaje mi się, że na krakowskiej scenie improwizowanej więcej się dzieje od czasu Open Sessions. Czy to adekwatna […]
Olga Drenda: Twoja twórczość w ramach Sympli Romatikó w dużej mierze opiera się na równowadze i napięciu pomiędzy tym, co organiczne/ludzkie, a nieludzkie; pozwalasz […]
Na obecnym etapie naszego rozwoju sztuczna inteligencja jest czynnikiem prawie bez znaczenia. Jako osoba odpowiedzialna za elektronikę w naszym zespole, zajmuję się raczej symulacją fizyki. To one pozwalają mi konstruować wirtualne instrumenty, które zachowują się jak prawdziwe.
Bez wątpienia wielu się ze mną nie zgodzi, ale zawsze uważałem Kraków za świetne miejsce zarówno dla rozwoju muzyki niezależnej, […]
Pierwsze wrażenia Wydarzenia z okresu dzieciństwa odciskają na nas piętno. To truizm, ale stety czy niestety prawdziwy. Czasem są to rzeczy […]
To już trzecia edycja festiwalu w nowej odsłonie. Wcześniej odbywał się on w latach 1982-90, a zagrali tu choćby Laibach, Einstürzende Neubauten, Psychic […]
Płyta, którą znajdziecie w 27 numerze Glissanda (albo Glissando, które znajdziecie dołączone do płyty) – wydaliśmy dzięki współpracy z Bôłt Records i Muzykoteką […]
Płyta, którą znajdziecie w 27 numerze Glissanda (albo Glissando, które znajdziecie dołączone do płyty) – wydaliśmy dzięki współpracy z Bôłt Records i Muzykoteką […]
Glissando #27 Dziecko, Kraków Mogłoby się wydawać, że o dzieciach powiedziano dotąd już wszystko. Od sentymentalnych wspomnień z dzieciństwa, przez podręczniki psychologii […]