„Your Eyes Can Deceive You”: „Gwiezdne Wojny” i muzyka eksperymentalna
Prawdopodobnie w chwili, w której czytacie ten tekst, większość z Was ciągle jest w tej samej sytuacji, co ja kończąc go – wciąż czekamy […]
Prawdopodobnie w chwili, w której czytacie ten tekst, większość z Was ciągle jest w tej samej sytuacji, co ja kończąc go – wciąż czekamy […]
Sound is the invisible leyer of the world that shows its relationships, actions, and dynamics […] Sound is the thing […]
Koncertowa jesień w Łodzi upłynęła pod znakiem przestrzeni fabrycznych. Dziś już nie jest to synonimem awangardy, undergroundu czy pomysłowości. Puste hale […]
Krzysztof Marciniak: Chciałbym zapytać cię na początek o „Musik mit Musik”, „muzykę z muzyki”, twoją ideę kompozytorską, jest ona ściśle powiązana z twoim […]
Ryszard Gawroński: Pojawiłeś się już kiedyś na łamach Glissanda. W 2005 roku rozmawiali z Tobą Michał Mendyk i Michał Libera, ale wtedy nie […]
Polish Cello Quartet, młody zespół młodych muzyków, w miniony czwartek 29 października zaprezentował w sali kameralnej Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu cztery […]
Taki paradoks: inspirujące i prowokacyjne hasła owocują nie do końca udanymi koncertami i utworami. Tak było na Warszawskiej Jesieni w zeszłym roku, kiedy […]
Czy tygodniowa seria koncertów z przeważającym udziałem muzyki statycznej, niemal nieruchomej może być atrakcyjną propozycją festiwalową? Przypadek tegorocznej WJ zaskakująco udowadnia, […]
Pejzaż dźwiękowy świata się zmienia. Soundscape w istocie swojej jest odzwierciedleniem tego, co w naszym otoczeniu wre, brzęczy, skrzeczy, buzuje. Fala akustyczna […]
Maciek Goliński: Wydaje mi się, że na krakowskiej scenie improwizowanej więcej się dzieje od czasu Open Sessions. Czy to adekwatna […]