Czego pragnie dziecko…
Lubię talent przystosowawczy Alicji, nie traci ona fasonu nawet wtedy, gdy nie rozumie, co się wokół niej dzieje. Nie skupia się na tym. My, widzowie też nie! Alicja lubi się dziwić. My widzowie również, szczególnie ci mali.
Lubię talent przystosowawczy Alicji, nie traci ona fasonu nawet wtedy, gdy nie rozumie, co się wokół niej dzieje. Nie skupia się na tym. My, widzowie też nie! Alicja lubi się dziwić. My widzowie również, szczególnie ci mali.
Świat 2 – Pod gołym niebem Pewną opozycją dla świata duchowości i wnętrz kościołów były wydarzenia odbywające się pod gołym niebem, […]
Na wzór wydarzenia inauguracyjnego 66. Warszawskiej Jesieni, w tym tekście dajemy czytelniczce_kowi możliwość wybrania własnej drogi. Każda_y może sam_a zdecydować, jaką […]
Ostrawska podróż zaprowadziła mnie w obszar duchowości versus/oraz materialności już pierwszego dnia, tym bardziej że jeden z koncertów został wpisany w festiwalowy minicykl Spiritual and Empiric. Przedstawione utwory badały granice między tym, co duchowe a tym, co racjonalne; tym, co ponadzmysłowe, a tym, co empiryczne.
Zapraszamy do zgłaszania propozycji i tekstów do numeru #45 o grach, muzyce i dźwięku (wiosna 2024 roku) / We invite you to submissions of texts on games, music and sound for #45 issue (spring 2024)
Przyznam od razu, że z festiwalowego zestawu najbardziej ucieszył mnie Radian, chociaż słyszałem ich już na żywo, chociaż nie byli żadnym […]
2. Autor i ja Koncert uczestniczek_ów Sonic Writings and Soundings był znamienny dla tegorocznych Darmstadzkich Letnich Kursów także z innego powodu, a mianowicie […]
Im jestem starsza, tym bardziej flet staje się dla mnie prywatnym sacrum, czymś, co coraz bardziej kocham. To także instrument, który był prześladowany, lżony i wyszydzany, nieprawdaż?
Una artista no puede ser extraída de su vida diaria y, sin conocer algo de los procesos creativos que la […]
Las exhibiciones que acompañan al festival CTM suelen tener opiniones dispares. Fue creado como un joven festival emparentado con el […]