Warszawska Jesień 2014 (1/5)
20.09, Uniwersytet Muzyczny Orquesta Experimental de Instrumentos Nativos to przedsięwzięcie szczególnego rodzaju, pod pewnymi względami porównywalne z wenezuelskim „El Sistema”, ale […]
20.09, Uniwersytet Muzyczny Orquesta Experimental de Instrumentos Nativos to przedsięwzięcie szczególnego rodzaju, pod pewnymi względami porównywalne z wenezuelskim „El Sistema”, ale […]
1. Jeśli nie słyszysz muzyków, z którymi improwizujesz, oznacza to, że grasz zbyt głośno. 2. Jeśli dźwięki, które grasz, nie korespondują […]
Opis rzeczywistości złożonej z układów danych dyskretnych lub ciągłych jaki oferuje współczesna teoria informacji nie jest w zasadzie niczym innym jak kolejną […]
Opis rzeczywistości złożonej z układów danych dyskretnych lub ciągłych jaki oferuje współczesna teoria informacji nie jest w zasadzie niczym innym jak kolejną […]
Barry Truax w sali koncertowej Akademii Muzycznej we Wrocławiu, fot. Joanna Gul. Kto spośród nas, kto ma za sobą choćby naiwne […]
Zapraszamy do nadsyłania tekstów (do 40 tys. znaków) dotyczących zagadnień pejzażu dźwiękowego (soundscape) oraz ekologii akustycznej. Glissando #26 – Soundscape […]
Kiedy umarł Kilar – 29 grudnia 2013 roku – uczyniłam to, co najpewniej zrobiła większość moich kolegów po fachu: usiadłam […]
6 kwietnia 2014, Musica Polonica Nova; Wrocław, Centrum Technologii Audiowizualnych Frank Wörner, głos; Małgorzata Walentynowicz, fortepian; Agnieszka Koprowska-Born, perkusja W […]
Nie pamiętam już, kiedy ostatnim razem nadarzyła się okazja, by w ciągu czterech zaledwie dni (od 19 do 22 czerwca) wysłuchać na […]
„Całe dostępne nagranie” rozmowy, od której rozpoczęła się obecna afera podsłuchowa, przeładowane jest informacjami, których przeciętny obserwator życia publicznego nie […]