I think about the repertoire and music history as a kind of shared, common subconsciousness. Interview with Simon Steen-Andersen
I wanted to ask about your newest project – Don Giovanni’s Inferno. This is the third and perhaps the most […]
I wanted to ask about your newest project – Don Giovanni’s Inferno. This is the third and perhaps the most […]
Iga Batog: Chciałam zapytać o twój najnowszy projekt — Don Giovanni’s Inferno. Jest to trzecia i być może najbardziej ambitna z twoich kompozycji […]
Usłyszałam kiedyś, że słuchanie jest trudniejsze niż oglądanie, bo zostawia nas z tym, co mamy w środku. Jest samotne i wymaga skupienia, zmusza […]
1. Dzisiejszą edycję prasówki rozpoczynają #występygościnne i #trochęprywaty. Pamiętam, jak na początku studiów filologicznych na Uniwersytecie Gdańskim Przeróbka wydawała mi się […]
Kroplówka streamingu Kiedy rozpoczął się przymusowy lockdown, a wraz z nim fala streamingów, chciałam natychmiast posłuchać w s z y s t k i e g o. […]
Donaueschinger Musiktage to najstarszy na świecie festiwal nowej muzyki. Założony w 1921 roku, wciąż pozostaje jednym z najważniejszych przeglądów nowej twórczości muzycznej. […]
1. Nie tak dawno prezentowaliśmy na naszych łamach obszerną rozmowę z Martą Śniady, a niespełna cztery dni później duński magazyn internetowy Seismograf […]
Jan Topolski: Jak było w Grazu na Impulsie? Krzysztof Stefański: Jaki jest twój limit? Marta Śniady: Warsztaty podczas Impulsu miał prowadzić […]
Impuls – Perspektywa Ansamblaż autobiograficznych opowiadań Speak and Memory Vladimira Nabokova początkowo miało otwierać opowiadanie stanowiące ostatecznie jego piąty rozdział […]
Nie mamy już dziś do czynienia z prostą relacją kompozytor-wykonawca, lecz raczej z siatką zależności pomiędzy czynnikami tożsamościowymi, performatywnymi oraz technologicznymi, które składają się na kreatywny potencjał tkwiący w każdej zmianie modelu społecznego sztuki muzycznej, a także jej estetyki i reprezentacji.